diumenge, 4 de juny del 2017

El dia 21 de maig el viatge en avió se'ns ha fet curt a tots, de fet era la primera vegada que l'Albert Denuc pujava en un.

En arribar a França, per poder recollir el cotxe ens hem hagut d'esperar gairebé dues hores, perquè el professor ha tingut un problema amb la companyia per culpa de la targeta de crèdit. Quan finalment ens van deixar llogar el cotxe, ens esperava una hora i mitja de viatge per arribar a Albertville.

Un cop arribats a Albertville, deixem les maletes al bungalou i fem una mica de visita turística amb Pascal, ens ensenya alguns llocs bonics i després ens ensenya on estarem treballant cada un de nosaltres. Aquest dia vam acabar menjant McDonalds.

Vam anar al llit de seguida, ja que demà era dia de treball i estàvem molt cansats.

Dia 2017.05.22
Primer dia de treball, tot perfecte, ens hem presentat tots amb els nostres respectius caps i en general són tots molt simpàtics.

Ens havíem reunit al migdia per menjar tots junts, però hi ha hagut un mal entès i finalment Albert i jo hem menjat a l'institut mentre que el professor i Maria van menjar en un altre lloc.

Després de dinar de tornada a treballar i després de treballar ens passa a buscar el professor i vam anar a comprar provisions per a la resta de la setmana.

Finalment, per acabar el dia bé, vam anar l'Albert i jo a entrenar a un pavelló de bàsquet que està a 10 minuts amb bicicleta, mentrestant Maria se n'anava ha córrer.

I després d'una hora i mitja d'entrenament, vam anar al llit més que contents.

Dia 2017.05.23
Avui ens hem despertat per anar a treballar i aquest dia al migdia no ens hem vist amb Maria perquè té un horari diferent i no sabíem que faríem per menjar. Finalment Albert i jo vam menjar pizza.

Un cop vam acabar de treballar, a la tarda vam decidir quedar-nos al bungalou per descansar. Per sopar vam decidir cuinar espaguetis amb tonyina.

I donem el dia per fet anant a dormir.

Dia 2017.05.24
Ens llevem d'hora per treballar i dimecres és un dia una mica atrafegat, ja que cal fer tota la feina dels dos dies següents. Perquè l'Albert i jo tenim dijous i divendres festa, la Maria només té dijous.

Per menjar, vam decidir anar a casa, ja que la Maria no treballa els dimecres al matí i va decidir fer-nos hamburgueses, que no estaven tan malament.

De tornada a la feina i després de la jornada, Pascal ens truca per donar-nos les bicicletes que necessitàvem per moure'ns pel poble.

Un cop ja era de nit vam decidir cuinar per segona vegada i apostem per fer unes truites franceses. Finalment anem tots al llit.

Dia 2017.05.25
Dijous va ser un dia força tranquil, no vam fer gran cosa, ens passem el dia al bungalou l'Albert dormint i Maria i jo mirant una sèrie anomenada Bates Motel.

I per menjar no ens compliquem la vida, uns espaguetis i per sopar fruita. Simple, ràpid i còmode.

Dia 2017.05.26
Maria s'aixeca per anar a treballar mentre que l'Albert i jo ens vam aixecar per anar a comprar dues o tres coses més de menjar i una pilota de bàsquet. Per menjar demanarem 3 pizzes i les mengem al bungalou els tres junts.

Després, a la tarda, Maria torna a la feina mentre que l'Albert i jo estem al bungalou fent neteja i ordenant. A les 19:00h Albert i jo anem un cop més al pavelló de bàsquet a entrenar, però aquesta vegada ens vam quedar tres hores, ja que primer entrenem amb els senyors i després ens vam quedar a entrenar amb els sub-21.

Per sopar un simple tros de fruita i després vam anar al llit.

Dia 2017.05.27
Al matí no vam fer res més que dormir i descansar, després a migdia vam estar a casa perquè feia massa calor. Per dinar ens vam fer uns entrepans. A la tarda vam anar al riu a mullar els peus. Per sopar vam menjar fruita.

Dia 2017.05.28
Al matí vam aprofitar i just després d'esmorzar vam anar a fer una volta per Albertville i també vam aprofitar per passar davant de l'estació per poder veure els preus dels trens i els autobusos. Tornant cap a casa, ens hem parat a descansar en un parc ja que feia molta calor, com tots els altres dies per cert.

Per migdia ens vam fer uns entrepans però amb el pa motlle cruixent. Just després vam decidir anar a la part vella de la ciutat, pujant una mica la muntanya que queda a la banda esquerra sortint del càmping.

Un cop era hora de sopar, Maria va tenir una gran idea, anar a demanar menjar indi. Per canviar una mica la nostra meticulosa dieta, va resultar estar tot molt bo. Ens demanem un pollastre amb arròs al curri.