divendres, 16 de juny del 2017

Segona Setmana

Dilluns 29/5/2017

Començàvem la segona setmana amb moltes ganes, ens aixecàvem tots a les 7,30 del matí per tal d'anar a treballar, però això si abans esmorzar tots junts.

Una vegada acabat l'esmorzar Yoan i jo sortíem cap al treball, mentre que Maria es quedava al bungalou donat que no treballa els dilluns.

Una vegada vam acabar l'horari del matí Yoan i jo ens reuníem a la porta del seu treball per anar a dinar al Bungalou on Maria ens va preparar unes Hamburgueses delicioses!

Una vegada acabat el dinar i fet el descans tornàvem a treballar, Yoan i jo sortíem junts mentre que la Maria entrava una hora més tard.

Al voltant de les 17,30 ens trobem amb Yoan per anar al bungalou, una vegada allà ens vam posar actualitzar els nostres blogs i cap a berenar, donat que aquella nit teníem entrenament amb l'equip de bàsquet. Maria arribava a les 19 h al bungalou i també es va posar actualitzar el Blog.

A les 20 h Yoan i jo sortíem cap al pavelló per tal d'entrenar, va ser un entrenament molt cansat, cap a les 22 h tornàvem cap al bungalou, allà trobàvem a la Maria al llit, nosaltres ens vam dutxar, menjar una mica i cap al llit!

Dimarts 30/5/2017

Començàvem un nou dia, Yoan i jo o fèiem de forma lenta donat el cansament que portàvem d'ahir, Maria o feia amb moltes més ganes que nosaltres, vam esmorzar els 3 junts com de costum i una vegada fet l'àpat vam sortir cap als nostres llocs de treball, Maria o feria una hora més tard que nosaltres.

Quan finalitzava el torn de matí Yoan i jo ens trobàvem al seu lloc de treball per tal d'anar a menjar una pizza a un restaurant anomenat Le Patio el qual és molt recomanable, bon preu i bon menjar!
Una vegada acabat el menjar vam sortir cada un cap al seu lloc de treball.

Finalitzat ja el torn de tarda, vam sortir cap al bungalou, allà vam torna actualitzar els blogs i jo vaig aprofitar per fer una migdiada em vaig despertar a l'arribada de Maria a casa a les 19 h.

Cap a les 20 h vam fer el sopar i vam menjar tots plegats. Després vam veure una pel·lícula i jo per variar vaig anar a dormir abans d'acabar-la.

Dimecres 31/5/2017

Es despertava un nou dia, feia bastant de fred com ja venia se'n habitual últimament, Yoan i jo ens disposàvem a esmorzar com cada matí un got de llet amb cereals, mentre que Maria es quedava dormin donat que ella pel matí no treballa. Una vegada vam acabar esmorzar vam sortir amb la bicicleta cap als nostres llocs de treball.

Per la meva part va ser un dia molt actiu on no va parar de vindre gent durant tot el mati, a més de la feina que ja tenia de per si.
Quan va ser l'hora el Yoan i jo ens vam reunir per anar a buscar a Maria per poder anar a dinar a l'institut local, on allà ens servirien un puré de patates bastant soso i un tros de carn que mes que carn podríem dir grassa, però estava bo.
Una vegada vam acabar de dinar, vam sortir de nou cap al treball ja sense rastre del fred que feia per al matí. Ja a la feina, vaig continuar amb el que estava fent al matí.
En sortir vam anar cap al bungalou, on com sempre, faríem el diari i revisaríem el quadern de despeses.

A la tarda, jo vaig anar a jugar a basquet mentre que Yoan i Maria es quedaven veien una sèrie.

En tornar, vam sopar i cap al llit.

Dijous 1/6/2017

Tornava a sonar el despertador un dia mes, el primer que vaig fer aquell matí va ser mirar per la finestra per estar segur que no estaven a l'Àrtic donat que feia un fred brutal, Yoan i jo ens despertàvem abans, per esmorzar i Maria es quedava al llit. Abans de sortir de casa, vam agafar una dessuadora de mes perquè feia molt de fred, ja ben abrigats, vam anar a treballar.
A diferència que d'ahir va ser un matí molt tranquil. Quan van ser les 12 h vam seguir el mateix protocol d'ahir, ens vam reunir el Yoan i jo, per anar a recollir a la Maria, anàvem a dinar a l'institut, tocaven pèsols amb patates i de segon un 'finger' de formatge molt bo, Però el que va destacar va ser el postre, un 'Dorayaki' de poma que hi havia i que era veritablement bo!
Una vegada dinats vam sortir cap a treballar, aquest cop va ser una tarda molt més activa, amb comparació al matí.
En sortir, jo vaig anar cap al bungalou a dormir una mica, ja que aquella matinada començaven les finals de la NBA i volia despertar-me a veure-les. Yoan arribava 30 m més tard i també va fer el mateix.
Maria arribava a les 19 h, en aquell moment ens vam aixecar per repassar diaris i fer el sopar.
Ens vam llevar per veure el partit, el qual va guanyar GSW sobre CAVS. Bona nit!

Divendres 2/6/2017

Despertava un nou dia, aquesta vegada ja no feia tant de fred, tot i així t'obligava a portar dessuadora, avui s'aixecava també amb nosaltres Maria, ja que els Divendres si treballa pel matí. No variem la nostra dieta matinera, quan vam acabar sortíem Yoan i jo cap al treball i Maria o faria 1 h més tard.
Va ser un matí relaxat, a més, el noi que em donava feina no estava avui, així que vaig aprofitar per fer feina enrederida.
Avui vam anar a dinar a casa, uns espaguetis amb salsa de tomàquet tots tres junts, com sempre.
Una vegada vam dinar i s'havia acabat l'hora de descans, vàrem tornar al treball!
Ja era l'hora de sortir, en arribar al bungalou Yoan i jo ens posàvem a berenar, ja que teníem entrenament de basquet a les 19 h. Un cop vestits, sortíem cap al pavelló.
Maria arribava a les 19 h a casa.
De mentre a nosaltres ens quedaven 3 h d'entrenament, 1 hora i 30 minuts amb l'equip sènior i l'altra hora i 30 minuts restant o fèiem amb el sots20.
Vam acabar molt cansat però molt divertits!
En ser de nou al bungalou, Maria ja dormia, nosaltres ens vam dutxar i menjar alguna cosa, per anar a dormir.

Dissabte 3/6/2017

No hi havia despertador que ens talles el son, la nostra intenció era anar a Anncye, Però estàvem molt cansats així que vam decidir deixar-ho per Diumenge.
Vam aprofitar el dia per descansar i actualitzar el blog.

Diumenge 4/6/2017

Ens despertàvem amb les ganes d'anar a Anncye, Però les nostres il·lusions desapareixen ràpidament, donat que estava plovent moltíssim, així que vam tornar al llit, eren les 6 del matí.
Quan ens vam llevar de nou, encara plovia una mica Però res amb comparació com o feia abans.
Una vegada dinats i la digestió feta, vam sortir, a la tarda, aprofitant que ja no plovia, a donar una volta amb bicicleta.
En tornar ens vam dutxar i sopar, per poder anar a dormir abans, ja que demà tocava treballar.

Albert Denuc Compte.



1 comentari:

  1. L'experiència que us en porteu, crec que la tindreu sempre present!!!

    ResponElimina